Grillning :)

Precis som det låter så har vi haft en grillkväll...Underbart, en liten familjeträff hade vi här vid grillen och sen lite öl,vin, cider och mycket prat.

Hur har helgen varit då !? Joo ja har ju då jobbat hela helgen så den har varit lugn,inga barn här utan bara ja, älskling och svåger....
Förresten nu glömde ja ju att ja var ju faktiskt på wickan i lördags :) Min kusin Micke hade ju inflyttningsfest så dit var vi ju och partaja lite men det var faktiskt riktigt lugnt för min del så ja jobba på söndagen...

Ikväll är faktiskt första kvällen på riktigt länge som jag & älskling är helt själva hemma :) Pernilla följde med in till stan efter grillningen och Ronny körde vi hem till K-hamn förut..

Vi har haft en riktigt tuff vecka i familjen med flera tråkiga besked, ett förlorat körkort, ett besök på akuten med positiv utgång som tur är, ett jättetråkigt besked om ett sjukdomsfall i familjen...Känns just nu som det är lite väl mycket som händer, kan det inte bara vända nu och bli lättare..Har de lite tufft på jobbet med koncentrationen då det är mycket tankar som snurrar i huvudet, men det är bara att bita ihop känns det som och kämpa vidare.

Nu ska ja krypa ner i sängen hos min goding och titta lite på tv.

på Återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0