Husrenovering

är i full gång igen fast denna gången på utsidan huset!

Vi har byggt ut altan så den nu är jättestor :D Blir härliga grillkvällar på den i sommar.
Nu så är det full fart med att skrapa och måla om huset.Vi passar även på att byta läkt när vi ändå målar....
Allt tar ju dessvärre lite längre tid då barnen ska vara med och hjälpa till :/ men dom är verkligen duktiga som försöker..

Nää nu väntar slipmaskinen på mig :) Blir nog en uppdatering senare ikväll om jag inte slocknar på soffan vill säga :)

Så där, nu tar jag kvällen för att samla nya krafter tills imorgon, då fortsätter byggandet :)

Nu väntar lördags mys med älsklingen och barnen.
Potatisgratängen står i ugnen, fläskfilén ligger på grillen, salladen står färdig i kylen, riktigt gott & mysigt..
Kanske ska kosta på mig att öppna lite vin till mig & älskling :P
Älskling är iväg och inhandlar en riktigt stor påse med lördagsgodis *mums*

Imorgon är det dags för födelsedags kalas också..Får bli en snabbsväng till kalaset så renovering & byggandet inte står still förlänge.

Snart tar mina 4 dagars ledigt från jobbet slut*suck* Önskar man hade lite mer långledigt...Man hinner ju med lite mer på 4 dagars ledigt än när man bara är ledig 1 dag...

Nää nu ska jag duka så allt är färdigt tills älsklingen kommer tillbaks från godisaffären.

Ha en trevlig kväll  för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0