Long time

Jaha då var man tillbax igen....

Jul & Nyår har passerat, flytten är överstökad & Markus har blivit opererad :)

Det tog över två månader att få bredbandet inkopplat efter att vi flyttade så det har gjort att jag inte har kunnat uppdatera nånting här :(

Julen & nyår passerad lugnt & stillsamt...Jag var duktig även detta år och jobbade dom helgerna :) iofs bara 4 & 5 timmars pass....

På nyår hade vi mamma & pappa här tillsammans med min svärmor & respektive samt Christians ena bror Ronny & hans underbara dotter Bella.

Just nu pågår det renovering för fullt i huset, det tar mycket tid & kostar mycket pengar :S
Ett rum har blivit färdigt, vardagsrummet och där har vi även hunnit få in den nya soffan & ett jättefint nytt matsalsbord. Vi har oxå konstaterat att vi måste bygga ut vardagsrummet men det får vi nog ta nästa vår när alla andra rum är färdiga.

Just nu håller vi på i hallen..Slipar trappen för att lacka om den & sen har vi köpt ett nytt golv dit :) det ska även målas lister och fönster.

Har även inhandlat färg & tapeter till barnens rum...Jag har lovat Emelie att hon & jag ska börja måla där imorgon..

Markus har nu blivit opererad för sitt ljumskbråck och vi har varit och träffat en dietist för hans glutenallergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0