"för ja har tagit studenten"

Då var studentdagen här :)
Ska idag iväg & fira min kusin som tar studenten i Degerfors kl 11..

Tänk att det har redan gått 11 år sen ja stod där på trappan på Bergslagsskolan och sjöng :)
Snacka om att tiden bara springer iväg väldigt fort.
Så  här vid 30-års åldern är det nästan så att man längtar tillbaks till skolan ibland..Tänk alla lov man hade, studiedagar, alla möjliga aktiviteter mm..Tänker man efter så hade man det ju rätt bra men det tyckte man ju inte då :) Skolan var ju det värsta som fanns och man ville ju inget annat än sluta skolan och börja jobba :)

Igår var det en tuff dag men mycke stress :s Skulle ju till frisören kl 10 så Pernilla hade lovat att pasa Markus, hon ringde kl 9 och tala om att hennes äldsta dotter hade fått vattenkoppor...Hmm kändes inte så lägligt att köra dit Markus då :s
Som tur var tog moster Jessi hand om honom istället .) Tack Jessi!
Stressade iväg till frisören och slog mig ner där i stolen...2 timmar senare var mitt långa hår borta & jag var blondin igen..
Så nu Jossan är ja korthårig ;)

Vidare hem till jessi för att plocka upp Marku och ner till stan igen för att köpa studentpresenter 
3 st som skulle inhandlas..Rände väl runt lite innan ja bestämde mig för olika presenter och slog till..
Sen for ja & Mackan förbi MC och inhandla dagens lunch innan vi hämta mammas trav & vidare hem till Mari & lilla Dea..
Gud såstor den lilla tjejen har blivit redan, snart 3 månader.

Ja & Markus följde med Mari när hon skulle till Karlstad & gadda sig..Markus bara stod helt stilla inne på tattostället och titta när Mari blev "målad" som han säger :)

Vidare hem och  här hemma landa vi väl typ 20.15 och då lekte vi en stund sen kröp både ja och Markus ner i sängen kl 21 för då var vi helt slutkörda...
Och nu sitter man alltså här kl 7 på morronen..Har vart vaken sen kl 6..Helt otroligt för att vara mig :)
Nu bär det in i köket för att göra en paj tll min goding som vi ska ha med till studentkalaset sen..

Ha en bra dag alla glada människor :)

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0