Fotboll ikväll???

Mm det är nog det stora frågeteckne i detta hus just nu..
Skulle slå igång tv:n åt min son så han kunde titta på tecknat...Gissa om ja blev paff när det står att mitt"smart card" är av fel sort eller fel isatt!!!

Ööö hur går det ihop undrar ja då...Han inte haft tv:n påslagen sen igårkväll kl 23.30 ungefär och ingen har rört digitalboxen och flyttat på nåt digitalkort...teknikens under säger ja ju bara...
Kasta mig såklart på telefon för att ringa teknisk support hos det bolaget vi har parabolen..Får till svar där att dom har gjort om så man kan inte själv ringa teknisk support längre utan man får lämna sitt telefonnr så ringer dom upp....Yeah right, funkar säkert...eller inte...tur man inte är något skeptisk iaf :s

Ja vill ju inte direkt vara den som avslöjar för min sambo när han kliver innanför dörren om ca 45 min att han missar Sverige-Grekland ikväll :s
Dom flesta vet väl hur karlar är när det gäller fotboll :)

Hoppas för det bolaget vi har abonnemang hos att dom kan fixa detta och det innan kl 20 när fotbollen börjar!!!
kan säga redan nu att det ser mörkt ut...Ja ringde 16:55 och dom skulle ringa upp inom 30 min..Alltså återstår det 7 minuter..

Får hålla tummarna att dom fixar det..

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0