Hockey & Pokerkväll :D

Ikväll är det hockey & pokerkväll hemma hos Millan & Fucko WIIEE...Ska bli roligt....Frölunda-Färjestad.
Sportkommentatorn Claes ska vara med och referera matchen åt oss :) live direkt i soffan.

Efter matchen är det tänkt att vi ska spela poker som sig bör, hoppas vi inte blir för många som ska spela för då finns risken att klockan drar iväg & jag ska ju upp och jobba imorgon 7,45 :S

Ja & älskling hade pokerkväll här hemma igår för mina arbetskamrater..Vi var totalt 8 st som spela, det är alldeles lagom många enligt mig.

Gissa vem som gick segrande ur den matchen!? JAG :)
Headsup mot Magnus, hmm Magnus har ingen bra statistik mot mig 2-0 i headsuper till mig...
350 kr inbringa den vinsten, inga fel så här ett par dagar före lön...
Får hoppas på att det går lika bra ikväll :)

Imorgon är det jobb som gäller från 7,45-13,45 och sen hem och börja med förberedelserna med all påskmat.
Vi är 13 st som ska vara här på påskafton :S och ja ska laga all mat..
Har köpt hem lammstek som ja ska tillaga för första gången i mitt liv :)
Fläskfilé blir det också, skinka, ägghalvor, sill, potatis, prinskorv, köttbullar, lax mmmm
Finns ju hur mycket som helst att göra men vet inte rktigt hur tiden ska räcka till.

Börjar därför göra lite mat imorgon redan som typ skinkan och hemmagjorda köttbullar :)

Nää mer imorgon..Nu börjar det bli dags att ladda för hockey & poker :)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0