1 pass avverkat :)

Ja då var första passet på jobbet avklarat :) 4 st kvar innan man får 1 dag ledigt..
Vad glad man blir när man ser solen för första gången på typ 4 dagar och man vet att man ska sitta inne och jobba hela dagen och kvällen :(
Är det nån mer än jag som tycker att det känns som att det alltid regnar och är dåligt väder när man är ledig från jobbet??
Och sen när man börjar jobba igen kommer solen *suck*
Har läst i tidningarna idag att det ska vara fint väder i helgen, trevligt för er som är lediga, själv jobbar jag hela helgen..

Vart riktigt imponerad när ja kom hem från jobbet idag och såg att min sambo har rensat ogräs, krattat gården, klippt gräsmattan & även plockat undan inne & diskat :)Inte illa faktiskt, men så slutade han ju typ vid halv 4-4 också så han har ju haft tid på sig :)
Jag kanske ska vara duktig och gå upp i tid imorrn så ja hinner greja lite innan jobbet eller ja lovar inget förrens jag sett vad kl landar på innan ja kommer i säng ;)

Snart är det dags för studenten..Varför ska alla människor ta studenten samma dag!? I år skulle ja behöva klona mig för att hinna med..Har 3 st studenter och gå på och naturligtvis är alla 3 på olika ställen, 1 i Degerfors, 1 i Örebro & 1 i Karlskoga...Hoppar jag över den i Örebro så hinner ja både Degerfors & Karlskoga, men hur ska man förklara varför man väljer bort att gå på nåns student :S
Nån som har nån bra ide på hur ja ska lösa detta?

Nu väntar kaffet & ciggareten på mig.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0