Dåligt

med uppdateringar här på sistone :/

Jag har varit lite lat..Har tänkt varje kväll att nu ska ja ta mig tid att skriva men har iaf hoppat över det..Fy skämms på mig.

Ja va har då hänt sen jag skrev sist..Inte så mycket med huset dessvärre, men man måste ta lite pauser från allt renoverande ibland för att inte det ska kännas som ett tvång.

Förra torsdagen var det iaf arbetsfest på Wickan..Enbart folk som jobbade för Bredbandsbolaget var där, riktigt trevlig kväll vart det..Lite förfriskad i hatten skulle ja knalla bort till min taxi som skulle köra hem mig, Tack Micke :)

Tog sällskap med en kille som jag trodde bodde åt samma håll men ack va ja bedrog mig.Hamnade på cykelbanan som leder till Bergslagsskolan, kom på den smarta iden att ja skulle gena över järnvägsspåret, krasch, boom, bang så låg ja där på rygg bland buskarna och sprattla :) Va ju så klart lite finkläd så ja hade tights & en tubtoppklänning på mig så axlarna var ju bara...Min lilla krasch syndes rätt bra på axlarna dagen efter, långa & många skrapsår på båda axlarna, ajajaj...Var inget skönt att bära behå i ca 3 dar efter det då banden skar in i såren..

Helgen var riktigt lugn då jag jobbade hela helgen...Har haft ett 7 dagars pass på jobbet så idag är min första lediga dag :) Är ledig nu fram tills på söndag ska bli så skönt....

Sitter nu och funderar på vad ja ska inhandla för trädgårdsmöbler*pust* Finns ju så många fina & dyra med för den delen....7000 kr för en trädgårdsmöbel....lite mycket pengar tycker ja men måste man ha en möbel så måste man..Kan ju kanske hända att det blir fint väder nån dag denna sommar...

Nää nu lär ja ge min lilla kille lite mat då humöret börjar spåra ur för honom..

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0