Hmm

som ni vet brukar ja ju surfa runt bland Sveriges alla bloggar ute i cyberrymden.

Många har skrivit inlägg om att det är så irriterande med folk som är och läser deras bloggar men inte lämnar någon liten kommentar efter sig.. jag lämnar oftast en kommentar när ja har kikat in på nån annans blogg! Hur många av dom tror ni det är som har skrivit nåt tillbaks eller svarar på kommentaren på sin blogg...Dom som gjort det är lätträknade kan ja säga...
Men ja kan sätta pengar på att dom är inne och kikar på personerna som har lämnat kommentar i deras blogg,vad den personen har skrivit & hur bloggen ser ut!

Så med det vill jag bara säga; sluta gnälla om att folk läser utan att kommentera när ni själva inte svarar när ni får en kommentar men med största sannolikhet är inne och läser på bloggen & försöker luska fram vem personen i fråga är som har lämnat en kommentar på din blogg!!!!

Ha en trevlig sommardag, nu åker ja till jobbet

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja okej, nej det är aldrig roligt att sitta inne & jobba när det är kanonväder ute! :/

2008-05-29 @ 12:56:37
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Karin

Kommentar!

Hihi*

Jag lämnar iaf en kommentar till dig Petra.

Hoppas du njuter av värmen sj ska jag jobba heeeela helgen

//Karin

2008-05-30 @ 20:20:48
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ja vi ringde till dem som vi köpt spelet i från och jag tror det skulle gå på garantin så de skulle skicka en retursedel. Men sen funkade spelet när vi provade ett par dagar senare, så jag vet inte vad det var för problem! =) men det är nog bäst att man stänger av spelet först om man nu ska dra ur kontakten! =)

2008-06-01 @ 17:37:51
URL: http://emmbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0