Långledigt :)

Bara ett pass kvar på jobbet sen är jag ledig 5 underbara dagar :)
Synd bara att min sambo inte är ledig :( men ja får mysa med barnen istället!

Idag var det en fruktansvärt tråkig dag på jobbet, ringde nästan ingenting, var mest bara att sitta av tiden*långtråkigt*

Vi har startat en tävling på jobb :) Vi så gå så mycket vi bara orkar fram till 18 juni tror ja..Vi har gjort ett lag,vilket är hela våra grupp på jobbet och sen har vi fått varsin stegräknare som vi ska bära med oss hela tiden.
Riktigt roligt faktiskt att se hur långt man går på en dag.Jag har hitills på 2 dagar gått 9 km vilket jag tycker är jättemycket med tanke på att jag INTE har motionerat ett dugg utan bara gått på jobbet och här hemma i huset.

Idag tog jag faktiskt en promenad på kvällen, en liten sträcka på 1,5 km, fick faktiskt med mig min sambo :P
Tänkte ja skulle gå den sträckan minst 1 gång om dagen så ger jag iaf ett litet bidrag.
Sen har vi ju dom tokarna i gruppen som går ut och går 5 km före jobbet och lika långt efter jobbet, Pattie går upp 6,30 typ för att gå iväg och träna nåt workoutpass innan jobbet, nån sitter och cyklar motionscykel 1 mil varje dag, jösses de kallar ja att engagera sig rejält :) Själv har ja dessvärre inte den karaktären så ja skulle fixa att hålla på så, ja kommer vara riktigt nöjd om ja kommer ut på min lilla promenad på 1,5 km.

Nu väntar älskling på mig i sängen, nån film som börjar nu tydligen,

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0