Lättskrämd!?

Ojojoj...Här vaknar man upp av att min kusin Pernilla står vid sängen & hojtar Hej!
Första tanken var "Va fasiken blir det" sen när man väl lyckats gnugga sömngruset ur ögonen och man ser vem det är så undra ja ju naturligtvis hur hon hade kommit in..
"Dörren var upplåst svarar hon glatt"
Hmm hyggligt av min sambo att inte låsa dörren på morronen när han åkte till jobbet :)Han är uppenbarligen inte rädd för att nån ska komma in & röva bort mig iaf:)
Vi bor ju faktiskt mitt ute i skogen med ca 150 meter till närmsta granne så det är ju inte direkt nån som ser vad som händer och sker uppe hos oss & det lär inte vara nån som hör om ja skulle skrika innefrån huset..
ska nog ge min sambo en lektion i hur man låser en dörr :)

Skrev ju igår att jag skulle försöka vara duktig och komma upp i tid idag så ja hann greja lite, nu kom ja ju iofs upp lite tidigare än ja brukar men de blir/blev inte så mycket greja tack vare att Pernilla kom...Har iaf gjort mat så jag får matlåda & älskling får något att äta när han kommer hem, korv stroganoff & ris blev det idag *mums*

Jag tycker verkligen det är jätteroligt att laga mat & av nån konstig anledning så har jag som intresse att samla på alla möjliga sorters kokböcker :) Har hunnit bli en fin samling genom åren...Ändå fast jag har alla dessa kokböcker så saknas fantasin när man ska laga mat..Ja är en sån person som vill att det ska gå fort när maten ska lagas, inget dravel med att stå vid spisen i flera timmar...Måste skärpa mig med detta för kosten blir inte så varierande tyvärr.

Angående mitt problem med studenten så gjorde mamma det valet enkelt för oss barn igår...Hon tala klart och tydligt om att det är kusin Sandras student i Degerfors som gäller för släkten, punkt slut... :)
Älskling kommer gå på sin kusin student i Karlskoga, vi får se om ja hinner med honom dit på eftermiddan när det är dags för fikat i Karlskoga...Ja ska ju till Sandra på mat först så det märks hur länge vi blir där..

Nää nu väntar kaffekoppen på mig innan det är dags att fara vidare till jobbet...
Hoppas Pattie jobbar idag för det går lite lättare att jobba när hon är där :) Hon är en så rolig tjej...När ja tänker efter så påminner hon faktiskt lite om mig själv, den här pojkflickan lite med massa sköna & roliga kommentarer..
Hon och jag ska faktiskt iväg och spela badminton på torsdag efter jobbet, ska bli skitkul men man kommer väl ha träningsvärk i ca 14 dar efter det sen med tanke på att jag aldrig rör på mig längre :)

Nää kaffet var det ja..

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja Turkiet kommer bli helt underbart :) Bara 23 dagar kvar! Hur går det på jobbet?

2008-05-20 @ 16:02:13
URL: http://annfor.blogg.se
Postat av: Jossan

Tjena!
Har du gått å skaffat dig en blogg..=)..det har du aldrig sagt på jobbet ju...Kul iaf..;)..Hoppas allt e bra...=)

Kram

2008-05-20 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0