Petra

Lovar du att vara ärlig? Japp
Vad heter du: Petra Angeli Israelsson
Smeknamn:  P3
låt just nu: Hmm antagligen det som spelas på radion :)
favoritalkohol: Cider eller nån god drink
om du röker, favoritcigaretter: Marlboro
beroende av: Kaffe, annars får jag huvudvärk :)
favoritkaraktär i bok: Hmm hinner aldrig läsa tyvärr
vem behöver du mest just nu: Mina Barn
vad tror folk om dig? Haha det är jag glad om ja slipper veta
stämmer det? Ingen aning då jag inte vet vad folk tror om mig
vad får du oftast komplimanger för? Får sällan komplimanger men dom få jag får är om att ja har en fin kropp trots att jag fött barn
vad säger du för att imponera på någon? Svårt,brukar nog inte försöka imponera på folk utan är alltid mig själv :)
hur imponerar man på dig? Är sig själv
brukar du skratta för dig själv? Ooo ja.
vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tackar, Tackar
vilken är din favoritmålning? En handmålad tavla men en tiger på som jag fick i födelsedagspresent
vart bor du? På landet i Karlskoga
trivs du där? Såklart
äger du några converse: Nix
festar du mycket:Nope typ aldrig
brukar du bli för full:  Nää, sällan onykter.alkohol verkar inte bita på mig ;)
vad har du för mobil operatör: Telia såklart
är du allergisk i mot något: Getingar
har du haft sex idag: Hmm nä inte än men kvällen är ju inte slut ;)
nästa mål i ditt liv: Renovera färdigt vårat hus
hur svarar du i mobilen:  Hej eller Det är Petra
vem ringde du senast: Mitt ex jani
vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi säger så, Go natt
antal sömntimmar inatt: mer än vanligt faktiskt, 8 timmar + 2 tim på dagen ida
sov du ensam: Nope
brukar du komma i tid: Ytterst sällan tyvärr, tidsoptimist
när mår du bra: Näär jag får vara med familjen & alla mår bra & är friska
när blev du fotad senast: Oj, ingen aning.På min 30-års fest tror jag
hur känner du dig nu: Trött, har precis slutat jobbet
vanligaste färg på dina kläder: Svart & Vitt
vad tycker du om fötter: Äckligt
är du smart: Nja lagomt allmänbildad
var du aktiv i skolan: Synd att påstå
vad saknar du: Inte nåt just för tillfället förutom att ha jättemycke pengar :)
hade du en bra kväll igår: Oja en lugn & skön hemmakväll med familjen
vad gjorde du? Åt mat & godis och tittade på tv, spelade även poker
favorit dryck på morgonen? Kaffe
rakar du benen: Klart jag gör
när brukar du gå och lägga dig:allt mellan 22-04 typ beroende på hur jag jobbar/jobbat
är du blyg: beror på vad det är för tillfälle
sysslar du med någon idrott:  Nää inte nu längre tyvärr
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kan säkert hända
hur mycket krävs det för att du ska bli full? Mycke verkar det som
har du spytt offentligt: Inte vad jag kommer ihåg
vad skulle du göra om du vore kille för en dag: antagligen ha sex med en tjej :)
vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj & mina barn
är du nöjd med ditt liv: Oja!
om inte, vad vill du ändra på: Ha mer pengar
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Nope
är du bortskämd: Verkligen inte
vad gör du i morgon: sover och jobbar till 22
Vilka utmanar du?: Hoppar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0