A place Nearby

eller Heaven is a place Nearby som låten heter ibland beroende vart man letar efter den...
Har kommit fram till att det är den absolut finaste låten som finns..

Dessvärre kan jag inte lyssna på den så ofta utan att tårarna kommer då den spelades på Mias begravning....



Det är nu lite drygt 1 år sedan du valde att lämna oss! Jag förstår fortfarande inte varför!!
Fattar inte att tiden går så fort...Skrämmande...Overkligt...
Vill ju att du ska finnas här hos oss..

Jag städa lite häromdagen och jag hittade din så kallade "dagen efter myströja" den svarta luvtröjan som du glömde hemma hos mig efter en av våra fyllehelger på Kilstavägen :)

Som du säkert vet har ju Erika flyttat in till K-hamn och jag ska åka in och hälsa på henne så fort vi hittar en dag som passar oss båda.Se hennes nya lägenhet, kramas och bara prata en massa...Finns en hel del saker att prata om..Hoppas även jag får se några nya kort på Moa :)

Hoppas du har funnit den ro och frid du sökte och att du har blivit ditt rätta "jag "igen...Gud måste iaf vara glad som fick en sån underbar ängel till sig...


Ta hand om dig vännen och sköt om dig tills vi möts igen! För mötas igen det kommer vi göra frågan är nog bara när...
Gud ska vara glad så länge det bara är du för när ja & syster din kommer då blir det fart i himlen :)

Vila I Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0