Grattis Mamma :)

Idag fyller lilla mamsen år..Hipp Hipp Hurra mamma!

Själv är ja hemma från jobbet med en sjuk dotter :( Gör inte så mycket faktiskt eftersom jag även är lite halvkrasslig sj, snorig och tjock i halsen..

I lördags hade vi pokerkväll här...Kl vart 03,40 söndag morron innan dom sista åkte hem :)Lagom trött då skulle man kunna säga..Vi spelade även lite Buzz på playstation..
Igår var det en väldigt lugn dag...Gjorde verkligen ingenting...
Jag och älskling bestämde oss för att spela lite poker..började en 20 krturnering på svenska så den tog vi..
Ja slutade hör och häpna 4:a i turneringen så ja vann 950 kr :) Är rätt nöjd med den utdelningen på en tjuga :)
Det var 679 st från början så jag ska erkänna att ja är riktigt nöjd med min placering..

Idag blir det oxå en lugn dag...Till Jessi och fika sen vidare ner till mor för att säga grattis..

Uppdaterar lite mer senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: ♥ bella

Tack! :) Jag får se hur gör jag, beror lite på om det går att färga löshåret jag har också! :)



En liten krya på dig tanke till din dotter också! :)

2008-11-03 @ 15:07:18
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0