Natta

är här..Dags att krypa i sängen...
Har försökt spela lite poker men borde vid det här laget ha lärt mig att har man lyckats vinna lite pengar på svenska spel så ska man inte spela på den sidan på ett tag för det finns inte en sportmössa till att du ska vinna nåt där då...
Jäklar va den sidan är snabb att plocka tillbaks pengarna om du vunnit...

Idag hände väl en mindre trevlig sak....Vart riktigt osams med min mamma :(...Inte ofta vi blir dt men nångång ska ju även det hända...
I såna här lägen är ja så jäkla vrång så ja kommer inte höra av mig till henne...Och hon säger likadant, hon kommer inte höra av sig till mig...
Sitter här och småskrattar lite för mig själv för ja kan höra och se min mamma framför mig just nu när hon sitter nere på sitt jobb och talar om för sin arbetskamrat vad synd det är om henne och att hon minsann INTE har gjort nåt fel...
så typiskt min mamma...
Tråkigt bara att det var på hennes födelsedag vi rök ihop...men men de löser sig nångång...

Nu väntar sängen..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0