utmanad av Therese

Utmaning!!

Har blivit utmanad av Therese så jag får väl försöka svara så gott ja kan :)

3 saker jag skäms över:

1. Min mage efter att fött 2 st barn.Tänk att vi kvinnor inte fattar att kroppen förändras vid barnafödsel & med åldern :s
2. Att jag aldrig kommer igång och tränar
3. Att jag är så dålig på att höra av mig till mina kompisar


3 saker jag är stolt över:

1. Mina underbara barn :) även fast dom är billiga ibland ;)
2. Att jag har lärt mig spela poker så ja vinner lite extra pengar till hushållskassan :)
3. Min sambo som står ut med mig och mina knäppa idér


3 saker jag vill göra 2009:

1. Resa till ett varm land
2. Börja träna
3. Sluta röka


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. När Markus vart riktigt sjuk och höll på att tyna bort innan dom hitta felet..
2. All renovering av vårat hus
3. Eliteträffen i Stockholm

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Cigaretter
2. Mobilen
3. Kaffe


3 personer jag avundas:

1. Personer som ej behöver kolla prislappen innan dom köper saker
2. Personer som är duktiga och äter nyttigt och tränar regelbundet
3. Personer som inte behöver jobba heltid men ändå får ekonomin att gå ihop varje månad


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :
1. Anna-Karin
2. Karin
3.Bella


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo då här är allt oxå bra, Nathalie har varit feber fri i 2 dar nu :)

Nu blir de inte till o jobba förrens nästa helg...Skönt!! Man blir ju helt slut..



Kram

2008-11-29 @ 18:11:31
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0