Lite smått & gott

Ja det är väl va det blir här....

I onsdags var det pokerdags hemma hos Kungkrill ;) Första spelet var vi 8 st som spelade och då gick det dåligt för mig.
Andra spelet var vi 7 st och då kom ja på en andra plats, så kvällen slutade på +-0...Förlora inget men vann inget heller :s
Lucky River säger ja bara...

Igår hände inte ett dugg, jobb, hämta Emla, laga kvällsmat sen sängen..Rolig dag eller inte...Fick även sova sj då älskling övernatta i lastbilen...

Ida har ja varit ledig :) Skönt...
Har varit på kvartsamtal med Emla, gick utmärkt...Vart en sväng til jobbet å fixa en grej, lämnat ett kvitto på älsklings jobb så vi får lite pengar, hämtat Markus i Storfors, hem och laga mat, tvätt, hängt tvätt och nu sitter ja här och kl är redan 16...Vart tusan tog denna dag vägen?
Barna är ute och leker och ja funderar skarpt på om ja ska ta fram snabeldraken och mata lite med dammråttor...Eller om ja ska ta en koppkaffe & en cigg...Hmm svårt val..

Ikväll är det hockey Bofors-Malmö...Behöver väl inte äns fundera på hur den matchen slutar...bofors suger verkligen just nu dessvärre..

Läste precis på deras hemsida att tränaren Magnus Arvedsson fått kicken.. Ojojoj...Inte direkt vanligt att Bofors sparkar sina tränare..Hoppas detta för något gott med sig :)

Nee snabeldraken var det :)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha men det va jättegott, släng till litte klyftpotatis så blir han nöjd =)

2008-10-17 @ 18:15:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: mia

Lät ju ok men har man ingen barnvakt så är det ju kört ändå... Lönen är ju så kass så ska man anställa nån för en dag i veckan så är det ju ingen idee o jobba den dan för då går man minus...



Svårt de där får kolla vad jag har för alternativ.

Vet inte var jag ska vända mig bara.



Du har väl inte så mycke o bli av med???



Själv har jag 22kg kvar så jag ska hålla på ett tag:-)

2008-10-17 @ 18:51:11
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0