Näthandel :)

Tror ja ska surfa ut i cyberrymden en sväng och bränna lite pengar... Tycker de är en bra ide me tanke på att det är 2 dagar kvar tills lön :) Undra om min sambo håller med mig ;) Skulle inte tro att han gör de...men men om ja handlar kommer de drabba hans plånbok oxå och de bjuder ja på..Kanske slänger med nåt litet till honom ;)

Nee då så elak är ja inte, har allt fått lov av honom att shoppa lös lite om ja hittar nåt ja vill ha...Har inte direkt slösa många hundralappar på mig själv sista tiden...Känns som ja bara har handlat till barnen och sen till huset..Visst sakerna till huset är väl till mig men det är ju inte direkt nåt ja kan dra på mig när ja ska till jobbet :)

Nu har polletten trillat ner varför ja haft ont i nacken ett tag..Trodde ju det berodde på kuddarna här hemma men så är ju inte fallet...Precis över mitt skrivbord på jobbet i taket sitter de nån blås lr fläkt som blåser kalluft hela dagarna...
Tack fan för att man är stel och har ont i nacken när de blåser rakt ner på en när man sitter och jobbar :( Bad dom fixa det idag men de skulle nog inte gå att ordna...Märkligt, vi lever på 2008 men en arbetsplats kan inte ordna så de slutar blåsa kalluft på en utan man ska behöva sitta med jacka på sig 8 timmar & 45 minuter som ja va på jobbet idag :S Hmm undra om det verkligen ska behöva vara så illa...

Nää shoppa var det :)

Återkommer senare med lite bilder kanske om ja hittar nåt bra att köpa...

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du hittar något roligt på nätet..=)..Gina tricot har ju öppnat webshop nu...kanon bra! Skickade efter kläder i söndags och fick dem i tisdags...riktigt bra..=)..

Ladda hårt inför lördag nu..=)..Hur ska vi göra med musik tkr du?



Kramar

2008-10-22 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0