Jaha

Då sitter man här igen mitt i natta!

Kvällspass idag så kl lär väl bli 02 innan ja kommer i säng :)
Förstår inte varför de ska vara så svårt att sova när man jobbat kväll :s

Idag innan jobbet fick vi besök av Millan, Tobbe och barnen.. Christian & Tobbe skulle kolla på hockey, Mora-Bofors..
De sluta ju inte så bra då...Tråkigt nog så skulle ja ju jobba så dom fick klara sig utan mig..
Fick iaf höra när ja kom hem att dom ville fälja med på kryssning nästa gång vi ska iväg, de var roligt...Millan är så lätt att prata med :)

2 dar kvar att jobba sen ledig 1 dag...Längtar redan till tisdag 16,45 när telefonen säger*pip pip pip* vilket betyder hemgång och ledig nästan 48 timmar :)

Var med Magnus hem efter jobbet idag och hämtade mitt paket så nu står det en Chilli Espressomaskin, Chilli Kaffebryggare, Chilli smörgåsgrill & Chilli Juicepress i mitt kök :) Blev så fiiint, är riktigt nöjd faktiskt...
Nu saknas bara resten av sakerna :) Men det tar vi nästa tävling ;)

Nu ropar sängen

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

Jo det e fiint hära :)

Hur är det själv?:)

vilken fuling du e som e inne o snokar o inte kommenterar :P hihi

KRAM

2008-09-22 @ 10:49:15
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0