Sova sova säng

Jajjemen ni läste rätt, ja ska gå och lägga mig redan nu...Senast kl 20,00 ska ja ligga i sängen har ja bestämt :)Tänk va skönt att krypa ner under täcket och ligga och kolla på tv :)
Känner mig inte riktigt hundra % i kroppen...Har suttit med jackan på i stort sett hela dagen på jobbet för att jag har fröse så...
1 dag kvar på jobbet sen ledig 1 dag sen kör vi sju dagar igen :s ska även jobba hela den här helgen..
Har inte haft ork att göra nåt efter jobbet idag...Älskling är i Sundsvall så han är borta över natten..Bara ja och Emla hemma...

Har fått en inbjudan av jobbet att åka till Stockholm 14-15 nov men som de känns just nu har ja ingen lust med det..
Finns några anledningar till varför lusten inte infinner sig men men de kanske löser sig innan dess....
Har kommit in i en sån här period igen att det inte är nå kul att gå till jobbet :s Bävar för det varje dag när kl ringer..Sitter där mina timmar och bara vill hem, bort från alla, hem till mitt hus i skogen där ja får vara ifred...

Pratade precis med Siljaline för 3:de gången på lika många dagar för att få en bekräftelse per mail på våran bokning...Den här gången lyckades dom faktiskt skicka den till mig så nu är det bara för chefen att skicka den vidare till vårat huvudkontor så dom får gå och betala kryssningen...
Ser faktiskt inte äns fram emot att åka iväg på den...
Har tappat lusten helt för det mesta just nu...

Nee nu ska ja sluta gnälla och gå och lägga mig istället....
Hoppas på att humöret är bättre imorrn..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0