Blir så förbannad :(
Då var den nya tv:n trasig..Vi hann att ha den 16 dagar, känns ju helt otroligt bra...eller inte...
Fick svaret av NetonNet att mina 14 dagars ångerrätt hade passerat när ja ringde och skulle göra en felanmälan...What trodde han skämta med mig..men icke sa nicke...ja får inte lämna tillbaks tv:n fast den är trasig....dom kan göra en felsökning och se vad som är fel...
Till saken hör att vi köpt ny tv 15 jan och har redan varit till Örebro 1 gång och bytt tv och det var den 17 jan...2 dagar efter inköp alltså så detta är tv nr2 på 18 dagar :S..
Försökte förklara att jag inte är intresserad av att ha kvar tv:n då det redan kostat massa bensinpengar och pengar för hyra av släpkärra och nu ska ja behöva åka till Ö-bro 1 gång till med skiten...
Kundservice kunde inte lova nånting utan fortsatte bara svara att dom inte kunde göra nåt...Ångerrätten var förbrukad och killen på kundtjänst kunde inget göra fast vi var inne på tv nr 2...
Tacka och la på...provade och ringa 15 min senare och hamnade hos en annan kille som var betydligt mer hjälpsam...
Han förstod att ja var förbannad och sa att självklart måste NetonNet tänja lite på deras avtal när situationen ärsom den är...Han kunde dock inte lova att ja fick lämna tillbaks tv:n men att jag absolut skulle få en ny och bensinersättning...
så imorrn bär det av igen till Ö-bro....
Uppdate:
Jaha då har man vart och lämnat tillbaka tv.n efter mycket diskussioner och sura miner...Ja fick min vilja igen och fick pengarna tillbaka..
Ja ska ALDRIG mer handla på NetonNet sen får dom va billigast i Sverige om dom vill, det skiter ja i..
Fick svaret av NetonNet att mina 14 dagars ångerrätt hade passerat när ja ringde och skulle göra en felanmälan...What trodde han skämta med mig..men icke sa nicke...ja får inte lämna tillbaks tv:n fast den är trasig....dom kan göra en felsökning och se vad som är fel...
Till saken hör att vi köpt ny tv 15 jan och har redan varit till Örebro 1 gång och bytt tv och det var den 17 jan...2 dagar efter inköp alltså så detta är tv nr2 på 18 dagar :S..
Försökte förklara att jag inte är intresserad av att ha kvar tv:n då det redan kostat massa bensinpengar och pengar för hyra av släpkärra och nu ska ja behöva åka till Ö-bro 1 gång till med skiten...
Kundservice kunde inte lova nånting utan fortsatte bara svara att dom inte kunde göra nåt...Ångerrätten var förbrukad och killen på kundtjänst kunde inget göra fast vi var inne på tv nr 2...
Tacka och la på...provade och ringa 15 min senare och hamnade hos en annan kille som var betydligt mer hjälpsam...
Han förstod att ja var förbannad och sa att självklart måste NetonNet tänja lite på deras avtal när situationen ärsom den är...Han kunde dock inte lova att ja fick lämna tillbaks tv:n men att jag absolut skulle få en ny och bensinersättning...
så imorrn bär det av igen till Ö-bro....
Uppdate:
Jaha då har man vart och lämnat tillbaka tv.n efter mycket diskussioner och sura miner...Ja fick min vilja igen och fick pengarna tillbaka..
Ja ska ALDRIG mer handla på NetonNet sen får dom va billigast i Sverige om dom vill, det skiter ja i..
Kommentarer
Postat av: Karin
Fan va surt m tvn!!!
Jag e på träningslagret nu och tränar :) Det är riktigt bra faktiskt!
Kram K
Postat av: Therese
Nathalie Tackar:)
Gu va jobbigt med tv:n, hatar när de blir sånt där.
Kram
Postat av: Karin
Oki va skoj!
Ja men när du väl tar dig dit så ska du se att det flyter på :)
Kram
Trackback