Jaha

då har den födelsedagen dragit förbi utan större besvär....
Mycke fika blev det och självklart även smörgåstårta :)

Älskling blev ordentligt grattad och förhoppningsvis är han nöjd med dagen....
Vet även att han är väldigt besviken på att en viss person totalt verkar ha glömt bort att han fyllde år och han har ALL RÄTT att vara besviken på den personen för det...Personen som inte gratta honom på hans 25årsdag ska enligt mitt tycke ha varit först att gratta honom men inte ett ljud på hela dagen...
Vet att älskling tycker det ska bli intressant att höra personens bortförklaring men han säger att han redan vet hur den kommer lyda..." ja har ju så mycket att tänka på" Den förklaringen är nämligen standard från denna person...
Lite ironiskt är det att Älskling var och gratta denna person för så sent som 6 dagar sen, just precis på Alla Hjärtans Dag då människan själv fyllde år :s... jaja återstår att se vad det blir för bortförklaring denna gång...

Och på tal om födelsedagar....Jag själv blev riktigt besviken idag efter ett telefonsamtal...Fick höra att det inte går att gratta min son nu pga att det var så längesen han fyllde ( 11 jan)..jösses säger ja bara...spelar väl för tusan ingen roll hur sent man kommer och lämnar ett paket och grattar en som fyller 4 år, huvudsaken är väl att man gör det tycker ja..
Men men jag hoppas när man resonerar så att man själv inte räknar med att bli grattad på sin egen födelsedag...


Om exakt 11 timmar sitter vi på en buss på väg till Stockholm för att åka på kryssning med Luggavi & Pillan...Ska bli nice att komma iväg hemifrån en sväng även om det bara gäller 1 natt...Få äta go buffé på kvällen och en härlig båtfrukost...Helt klart det bästa på hela kryssningen enligt mig :)

Nu blir det sängen ett par timmar innan kl ringer KRYSSNING....

Ha de gott för det ska ja ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0