Blandat

Ja a här kommer lite blandat från mig...
Har hunnit med att ha 4 års kalas, varit hemma med sjukt barn, köpt ny tv och försökt möblera om i vardagsrummet vilket slutade med att alla möbler stod på samma ställe efter ommöbleringen som dom gjorde innan :)

Jag har även hunnit med att få öroninflammation :S   Japp ni läste rätt... Jag Petra ( snart 31 år) har fått öroninflammation..
Trodde typ bara att det var barn som fick det men tydligen inte....Det blir att äta Kåvepenin 3 ggr om dagen i 5 dagar + att ja måste dra i mig massa äcklig nässpray :( Jag som hatar nässpray...
Läkaren tyckte jag var så tätt i näsan...Hmm min förkylning är ju i princip helt borta...Då skulle hon ha hört för ca 2-3 veckor sen :s när ja verkligen var förkyld....

Imorrn blir det en dag hemma med barnen...Har nämligen ingen bil och när man bor på landet så sitter man rätt ordentligt fast utan bil...Kan ju iofs gå hem till grannen och dricka kaffe :)
I helgen blir det jobb....lr rättare sagt från lördag ocg 6 dagar framåt, sen är jag ledig 4 underbara dagar tillsammans med älskling och barnen :) funderar på om ja kanske skulle boka en kryssning åt oss den helgen...Kan vara skönt att komma bort lite och få sätta sig vid ett färdigdukat bord med massa gosaker...

Nee nu ska ja bära upp min lilla crossåkare och sen bädda ner mig nån timme innan dottern ska till skolan...
Värsta me öroninflammationen är att man kan ju för tusan inte lika ner och enligt läkaren ska man helst sitta upp dom första dagarna innan medicinen verkar för då lättar trycket på trumhinnan.... tro mig, har inte blivit många timmars sömn dom senaste 2 nätterna...

Ska iaf göra ett försök nu till 6,45...

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0