Vara eller inte vara??

Det är det som är frågan...
Just nu är det inte vara verkar det som, men historian är nog inte slut där..
Hur kan man få någon att inse att problem går inte att lösas genom att stoppa huvet i sanden och låtsas som ingenting..
Det är ingen lätt uppgift!
Hur får man någon att sätta sig ner och prata när personen ifråga verkar vara helt ointresserad av detta?
Det är heller ingen lätt uppgift!
Är det då man måste inse att loppet är kört? Eller ska man fortsätta att kämpa och försöka?
Kanske borde jag själv ta ställning till vad jag vill och komma fram till ett beslut själv innan jag ger mig i kast med att försöka och kämpa...Låter ju som en ganska smart idé...

När vet man att man har kommit till det stadiet att man egentligen är enbart vänner i ett förhållande istället för förälskade?

Varför finns det så mycket frågetecken och så lite svar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0