Måndag

Helgen slut för denna gång! Och jobb väntar..Idag var ja dock hemma med en huvudvärk som inte var av denna värld =( Ja måste bara ta mig i kragen och börja gå på massage så ja slipper denna huvudvärk!
Vet ju att den beror på min onda nacke och axel...

Helgen som var bestod av tivoli och grillning på lördagen..Hade besök av lite folk som var här och grilla...
Märkligt att vissa inte kan dricka alkohol utan att få spel, bli otrevliga eller väldigt gapiga :s

Söndagen var en riktigt lugn dag...Micke och Johanna va här hela dagen så vi bara slappa i soffan framför tvn och på kvällen käka vi pizza....Christian åkte och jobba vid 13 så han hade nog inte lika skönt som oss =(

Jani hade även varit snäll och krängt på mina nya sommardäck till bilen så nu kan ja byta =)
Micke är på väg hit och ska hjälpa mig...Köpte faktiskt däck på nätet denna gång och ja fick däcken riktigt billigt enl dom som kan såna där saker =) alltid roligt å höra att man gjort en bra affär =)

Wii förresten kom på en rolig sak till som hände i helgen...Ja vann 700 kr på dagens dubbel (trav)...Inga fel med lite extra pengar =) Speciellt nu när man ska bygga ut huset då behövs varenda liten extra krona...
Har kollat medbyggnadsnämden nu med så vi behöver inte något bygglov härut & det betyder att vi sparar ca 3000 kr som det kostar att ansöka om det!

Är i valet & kvalet om ja ska följa med Katta ut på fredag :s Jobbar ju så tråkigt, 20,15 på fredag kväll & sen börjar ja 7,45 lördag morron! Är ju dessvärre min jobbhelg...

Längtar till 1 maj...Då bär det av på V75 i Ö-bro...Gillar den travbanan=) Dom har så mysig liten restaurang/pub man kan sitta i ifall man inte vill vara ute!

Nee ja lär hänga upp tvätten & plocka ur diskmaskinen...Sen ska ja prova att starta snabeldraken...Får se om min huvudvärk fixar det utan att spricka =(...Tyvärr så måste man ju ta tag i alla måsten även fast knölen ovanför axlarna tycker nåt annat!

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0