Tro de lr ej

men idag har ja ägnat mig åt trädgårdsarbete =) på min lediga dag...

Inte hela dagen men iaf ett par timmar, kanske 1 tim max om ja tänker efter =) Men för mig som avskyr att påta i trädgården känns 1 timme som en evighet!

Jag har rensat alla krukor och gjort rent så ja kan plantera nya blommor, grävt jord och kört ut på den så kallade gräsmattan, krattat och plattat denna jord och sen slängt dit gräsfrö så förhoppningsvis blir gräsmattan jämnare och finare =)

Har även hunnit med att vara i K-hamn med mor & barnen..Kollat kakel åt mamma. Vi tog även en tur till Coop & shoppade lite...Grodden*2 har även hunnits med, både K-hamn & Kga...
Lunchat på Mc Donalds med min lilla kille och sparkat lite fotboll då Mackan va tvungen att inviga sina nyinköpta fotbollskor =)...
Även kört iväg lillplutten till sin pappa *snyft* tycker det blir jobbigare för varje gång att lämna honom =(
Han kommer på fredag igen =) som tur är...

Imorrn är det åter igen dags för jobbet...Konstigt nog så ser ja fram emot det och det var längesen ja gjorde det!
Gissar på att det vänder direkt ja sätter foten innanför dörren men men..
From Juni kommer ja bara jobba dagtid...Har ju enbart jobbat 1 kväll i veckan ett tag nu då ja har fixat barnvakt till Emla men nu har Micke börjat träna fotboll så han kan inte hjälpa mig längre =( Då va dom iaf snälla och låter mig gå enbart dag...Finns säkert någon baktanke med den snällheten och ja kommer nog bli varse om det när ja minst anar det!
Tycker dock det är lite tråkigt att inte ha något kvällspass =( Ja trivs ju med att gå kväll, är ju så lugnt och skönt på kvällarna...Inte så mycket folk lr chefer där =)..

Ne fixa lite kvällsmat!

Hej Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0