Bröllopsveckan =)

Japp då är den här!

På lördag vid den här tiden så står jag i entren till kyrkan och är lagomt nervös...
Ska stå där och hälsa alla välkommna och visa dom till rätt platser =) Dela ut vigselprogram, såpbubblor & ris!

12,30 börjar vigseln... Sen blir det för mig att stressa direkt bort till Bygdegården i Kväggen där festen ska vara =)
Se till så välkomstdrinken är färdig tills alla gäster kommer...Ordna klart med tipspromenad...Kolla så att dukning och bordsplacering är OK...
Sen ta emot alla gäster,servera drinkarna & skicka iväg dom på tipspromenad i väntan på brudparet =)

Jaja får hoppas att allt löser sig smidigt & att det inte blir några större missöden =)

Nu börjar iaf min style makeover vecka...40 min kvar till hår makeover =) sen lite solning, det ska fixas naglar och sen ska bröllopsoutfiten testas så man inte står där på lördag morgon & ser för taskig ut =) De vore ett litet jobbigt läge...

Kampen ja skrev om igår fortsätter....Ja ger mig INTE!!!

Wiiiii idag kom mina skattepengar in på kontot,JIPPI...ett x antal tusen rikare samma sak för hjärtat....Fast han fick lite mer tom....Vi har bestämt att det mesta ska sparas...Då vi ska åka på en resa antingen nu under hösten lr i början av nästa år ihop med brudparet =)

Nää lär stressa iväg till världens bästa salong PAUSE =)Idag är det Virre som ska göra hårmakeover på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0