I´m in love

eller nåt annat bra som rubrik =)

Blev ju inget skrivit igår för att telefonen ringde, har egentligen inte tid att skriva nu heller =( Har sååå mycket kvar att göra med mina förberedelser inför bröllopet..

Håller på med en överraskning till Erik & Pillan =)
Ska försöka komma på någon underhållning för 80 gäster :P
Komma på ett tal ( ååå ja som hatar att prata inför folk) som ska vara personligt och känslosamt!
Har insett att ja inte ligger så bra till men har ju SEMESTER nästa vecka som tur ä så får väl plocka & greja 24/7 då =)

Har även bokat tid för klipp,färgning och sen ska ja för första gången i mitt liv fixa till naglarna =) Heeellt sjuka priser egentligen för att sätta på 10 lösnaglar som man kan köpa på HM för typ 70 kr...Men men ibland måste man få kosta på sig lite =)

Varför tar man sig inte för att göra nåt när man är själv hemma?? Ja kommer mig verkligen inte för att göra nånting :s Blir sittande i soffan med datorn & tv på slagen och sen händer det liksom inget mer =( Blir så trött på mig själv! Nää rycka upp mig å göra nåt vettigt...Fast iofs det är rätt skönt att sitta still oxå å bara slappa i soffan =)

Ska rycka upp mig direkt och leta efter lite bröllopsgrejer på nätet =)

3 arbetspass kvar sedan är det SEMESTER synn att den bara varar i 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0