Tummen

mitt i handen..Japp de har ja det =)

Älskling kom hem med en Ipod till mig i lördags....Tror ni ja klarar av att lägga in musik i den lr!? NÄÄÄ....
Ringde precis Henke & början av samtalet lät ungefär så här:

Henrik svarar!
Ja skriker: Hur fan får ja in musik i den där jävla ipoden???
Hör bara ett skratt i andra änden...
Ja fortsätter....Tala om hur ja gör innan ja slänger antingen datorn lr ipoden i väggen!!!
Det bara fortsätter skratta i telefonen...
Sen hör ja en lugn röst som talar om för mig att ja ska andas..

Gissa om ja var typ hysterisk när ja ringde honom...
Erkänner, ja är en total teknisk idiot som tycker att allt ska fungera bara ja trycker på on knappen....Vilket den här lilla saken absolut inte gör...Fast iofs så beror de nog helt klart på mig =) Ja klarar inte av en sån enkel sak som att lägga in musik på den & det gör mig tokig =(...
Nu fick ja ju iaf en bra ursäkt för att slippa gå i regnet idag...Har ingenmusik i ipoden ;)

Ska iaf ta med den till jobbet imorrn så henke ska titta va ja har gjort...För enl honom är det typ den lättaste saken i världen att föra över musik till...

Nää hoppar i duschen istället & sen kryper till sängs...Vid den här tiden imorrn har ja SEMESTER =)=)=)=)
Å på lördag är det fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0