Igen =(

Jaha då är man hemma från jobbet och är sjuk igen =(
Fattar inte det här..Ja som aldrig är sjuk har nu vart sjuk 3 ggr sen i december...Magsjukan 2 ggr & influensan 1 gång =( Imorrn ska ja dock iväg till jobbet igen,ska bli skönt...Blir sååå sjukt uttråkad av att gå hemma...
Tänkte gå iväg idag men vill ju inte riskera att smitta mina arbetskamrater så stanna hemma 1 dag extra...

Hur man än vänder & vrir så har man röva bak...
Förstår inte dom som gnäller om att folk är dålig på att höra av sig när dom inte är ett dugg bättre sj!
Hur ska man bete sig för att det ska bli rätt??
Känner just nu med Christians nya jobb så finns det inte så mycket fritid...Tiden räcker helt enkelt inte till för att först jobba sedan hem och göra alla hushållssysslor & sen sitta och åka runt i bilen för att dricka kaffe & snacka skit hos folk..
Kan förstå att folk reagerar på att jag blivit osocial men som det är just nu kan jag inte göra nånting åt det...Försöker iaf vara så social som möjligt på mina lediga dagar men det räcker iaf inte...Mår inte bra av att situationen är så här men jag mår ju inte heller bättre av att folk gnäller på mig...speciellt inte när vissa är lediga hela dagarna 7 dar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0