Oops I did´t again

Ja som INTE skulle handla nåt igår när ja surfa runt på nätet...Men va fasen 1 olycka händer så lätt =)

Blev 3 par jeans, några tröjor...Är ju alltid bra att fylla på garderoben lite,kläder kan man ju aldrig få för mycket av lr kan man det kanske =)

En ny arbetsvecka är här! Måndagen avklarad,enbart 5 dar kvar denna vecka...Tur att jag trivs så bra i min grupp på jobbet annars skulle ja ha gått hem på stört...
Är fortfarande inne på att jag vill gör en förändring i mitt liv....Vill göra något nytt men va svårt det är när man inte vet vad man vill göra =(....Ingen som har något bra tips?? Vill ja plugga eller börj på en ny arbetsplats...
Kan ju säga iaf att hade det inte varit för arbetskompisarna hade ja inte stått ut så här länge....Det är faktiskt dom som gör det värt att gå till jobbet....

Helgen var relativt lugn....Lördagen var vi till svärmor & fira att hon fyllt 50 år..Sen vidare till moster & kolla trav sen hem och slappa till filmen om World trade center...Var väl sisådär tyckte ja...
Söndagen drog ja, Micke & barnen till Ö-bro & kolla Bik:s sista serimatch...Haha vilken flopp,BIk leder med 4-0 efter ca 11 min i första och lyckas efter mycket om och men vinna matchen på straffar!

Fredagen var vi ju oxå på hockey fast då i Nobelhallen...
Efter dessa dagar så va ju liksom helgen slut och vi hamnar där vi är nu...Måndag 8 mars!
Fy fasen va tiden springer iväg...Hinner ju inte med alls...

Nää lär väl pallra mig ut i pannrummet & elda och sen ställa mig vid spisen,Emla är hungrig säger hon..

Hej Svejs så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0