Tänk om

man ibland bara kunde vända sig om & gå.. Gå bort från allt en stund...Bara lämna allt å bara vara!
Inga måste dagarna i ända...Bara få bry sig om sig själv & ingen annan...Bara för en liten stund...

Är det vädret som gör att humöret & lusten dippar..Finns verkligen höstdeprisionen eller är det bara nåt man inbillar sig för att ha något att skylla på när humöret svänger!?

Är det bara en inbillning att barnen oxå blir mer gnälliga när vi byter årstider!? Eller hur mycket påverkas dom av våra humörsvängningar!?

Egentligen borde allt gå så mycket lättare nu..Har ju saker att se fram emot i höst & vinter...Det som är inbokat & klart är ju 1 ullaredsresa & 1 utlandsresa men ändå känner jag mig inte nöjd!! Känner mig rastlös i kroppen och att det inte händer tillräckligt mycket för att ja ska vara nöjd med livet...
Vill göra så mycket i huset men känner att jag inte får något gensvar om det heller...Inga stora projekt ja vill göra, lite ny färg, 1 ny soffa, nytt tak på verandan,få upp dom nya stuprännorna men allt står verkligen still...
Stallet behöver oxå en lite makeover men nää det står oxå still...
Jaja ja får väl ta tag i en del av dessa saker själv för att det ska hända nåt, ja menar hur svårt kan det vara att måla en vägg vitt =) Borde ja väl fixa plättlätt ;)

Så nu har ja gnällt av mig en stund...

Helgen har varit väldigt lugn...
Jag lyckades bli sjuk IGEN!!!!
Nu har ja blivit förkyld & fått feber 3 ggr på 5 veckor...så ja var sängliggande från onsdag eftermidda till freda lunch...
Lördan packa vi faktiskt bilen full med fiskesaker & massa mat och drog till Karlsdal & fiske hela dagen...Gud va gött var att spendera dagen utomhus...2 fiskar fick vi faktiskt med oss hem oxå =)


Nu skriker Markus i högan sky så lär rusa till honom..

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0