Jo men visst

Nu är ju då vintern är på fullaste allvar =( Not Fun tycker ja men det gör ju dock barnen...
Just nu händer inte så mycket kul men va fasiken är man vuxen så kan man väl inte räkna med att varje dag ska vara rolig kanske! Man lär ju ta lite ansvar i sitt liv oxå..Säger dom kloka som vet iaf =)

WIII från 3 jan går ja ner i arbetstid...Ska bli sååå skönt...80 % ska ja jobba fram till 31 mars till och börja med men funderar redan nu på att ansöka om ytterligare 3 månader...Lika bra å passa på medans jag är berättigad att gå ner i arbetstid pga små barn...Då kan dom ju inte neka mig att gå upp till 100% igen när ja vill det...Borde ju inte vara nåra problem ekonomiskt...Finns ju dom i min grupp som är ensamstående och bor i lägenhet och enbart jobbar 75 %...Vi är ju ändå 2 st i detta hushåll som har inkomst,vissa av oss bättre än andra =))

Jag kan även glädja mig åt at jag fick ledigt hela julhelgen...Så nu kan ja njuta i lugn & ro på julafton utan att behöva stressa...
På dagen kommer familjerna och på kvällen ansluter även en kompis för lite julfirande!

I lördags hade vi tjejfest...Var jätteroligt..Totalt var vi 9 st tjejer som bara satt och snacka,skoja,skämta & stre en massa skit...Vi ska försöka göra om det 1 gång /månad eller varannan månad...Kan ju vara roligt att ha som en liten tradition faktiskt...Hitta på lite olika saker och kanske inte bara sitta hemma hos nån...

Nä nu blir det sängen med min lilla kille...Imorrn väntar ett besök hos bästa Marielle och därefter en fika hos Teza innan tjejerna ska hämtas på skolan.

Go Natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0