Hej du mitt vinterland =)

Usch nu är vintern allt här =(( Ja tycker inte om denna årstid alls!! Vill ha varmt & helst sol..Men lär ju få vänta ett tag till på det innan det kommer hit till Svedala igen!

Trippen till Ullared är avklarad & det vart DYYYYRT vill ja lova =)) Men dom flesta julklapparna vart ju klara..Har bara 3 st kvar att köpa till, Älskling , Erik & Bubben! Till mina barn, mamma, pappa,Ronny & Pillan fixa ja där nere =)) Stolt över mig själv att ja lyckades handla julklapp till Pillan när hon var med utan att hon har en aning om att ja gjorde det :D Hon skulle bara veta, haha...

Tog äntligen tag i att köpa dom där julstjärnorna på träfot som jag velat haft länge...kommer bli sååå snyggt i vardagsrummet när dom kommer upp, vilket dom antagligen gör imorrn! Måste ju roa mig med nåt när ja som vanligt är hemma med sjuka barn :s
Ska nog snart bli troende och börja be nattbön varje natt för att se om det finns nån i himlen... Är så trött på att sjukdomarna bara går runt runt...Blir ju inte direkt nån lön att prata om när man är hemma ca 15-20 dar varje månad för att man är sjuk själv lr har sjuka barn....
Dock så har ja nog världens bästa sambo, han kör övertid på sina lediga dagar så mitt inkomstbortfall inte ska märkas så mycket! TACK ÄLSKLING =)))

Jag har hittat den!!! Å ja ska ha den!!! Kostnad 2000 kr om ja har tur, vilket ja aldrig har typ men den här gången kanske är den första! Har tittat på denna sedan i Januari och ja ger mig inte förrens den är min!!!

Nacken då= ILLA =( Vad gör ja för fel??? Varför släpper inte smärtan..Ja har blivit stammis hos massören men inget hjälper! Sover med värmedyna, smörjer med alla slags olika salvor & krämer men neeeejjj...Det vill inte ge sig =( Ska dock erkänna att lite bättre har det blivit då ja inte jobbat på ett tag...Så med tanke på det är det kanske läge att börja söka sig nåt annat....
Ja trivs suveränt med mina arbetsuppgifter & arbetskamrater men tydligen trivs inte min kropp med min arbetsställning dagarna i ända och det är väl kroppen man ska lyssna på, har ja hört iaf ;)

I tisdags fick ja ett telefonsamtal som gav mig hjärtklappning, andan i halsen och ja trodde ja skulle svimma... Längesen ja vart så rädd =( En stundad ambulansfärd väntade men med facit i hand såhär 2 dar senare så är det konstaterat att allt gick relativt bra som tur är... Lider dock väldigt med dig & vill under inga som helst omständigheter byta! Men nu vet du iaf hur det känns när en kvinna föder barn ;)

Nu ropar sängen på mig =)) eller var det kanske Älskling ;)

Hej Svejs & Go Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0