Näthandlat!

Idag vart det en sån där dyr hemmadag =(

Det har handlats för fullt på nätet & det är inge bra... Jag har iofs inte handlat något roligt (än) kanske ska tilläggas, dygnet är ju inte slut än  ;) Dock så var var det nödvändiga saker som måste handlas, lr ja ,alla ridsaker till Emla kanke inte var nödvändigt men vill ju inte att hon ska bli uttittad på ridskolan!

Tror bestämt ja ska shoppa lite till mig och hemmet när ja ändå är igång =) Ska ju iofs till Ullared om 1 månad för shopping men där köper ja aldrig kläder till mig..

Dagen D närmare sig med stormsteg..Än är ja inte nervös men ja vet att det kommer komma :S Åsch va fasiken det kommer fixa sig...

För första gången på en lång tid har lugnet lagt sig & det känns skönt...Jag hoppas det förblir såhär!

Nää får återkomma senare, ja måste shoppa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0