One way to Hell

Just nu finns det 1 person som skulle vilja kasta en annan person dit & det är fullt förståligt!

Dags att avrunda denna kväll oxå..Enbart morgondagen kvar som är ledig sedan är det jobbdags igen =)
Älsklings helg tog ju slut idag =( Han börjar ju imorrn redan men då har han å andra sidan långhelg nästa vecka...
Idag påbörjades taket på pannrummet..Det blir ju oxå en billig historia innan det är klart, TACK LIVET!!! Är så skönt att allt ska vara så billigt =( Men men det är ju ett måste så det är ju bara att betala och se gla ut..

Måste beställa vinterdäck till den ena bilen oxå...Inte heller värst billigt =( skulle hellre ta dom 4000 kr med mig till Ullared :P

Jag som aldrig brukar kosta på mig nåt utseendet mässigt mer än kläder har faktiskt börjar gå till frisören varannan-var tredje månad = dyrt men helt klart värt det =) Går ju hos Karlskogas bästa frisörer, Wirre & Jessica på PAUSE...Sedan har ja faktiskt börjat gå till världens bästa & gulligaste Marielle =) på Nails Made by Marielle
Människan är helt suverän på att göra naglar & dekorera dom i alla möjliga färger & mönster..Dit går ja var 4-5 vecka..Naglarna sitter suveränt & är lika snygga efter 5 veckor som när dom är nygjorda =) Ja lovar, har man väl 1 gång börjat hos Marielle kommer man aldrig att sluta ;)

Idag har det varit en dag i resandets tecken =) Jag, älskling & Mackan har vart på tur lite kors & tvärs =)
Var inte hemma förrens ca 22 & när vi svängde in på gårn stod världens bästa Bubben här tillsammans med 1 kompis =)

Nu väntar sängen för imorrn är det ytterligare en dag tillsammans med mina barn & sen lite hembesök till olika folk =)

Go Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0