Träning

kl 09,00 imorrn bitti, dock inte för mig utan för Mackan =)) Fotbollsträning jajjemän...Han har fått skithäftiga inomhusskor.

ADIDAS F10 IN J

Lila & häftiga & han är dyngnöjd med dessa pjuck =))

Veckan har bestått av jobb sen bara vart hemma och gjort vardagsysslor...
Haft matbesök varje dag, alltid lika trevligt även om sällskapet inte har stannat så länge varje gång!

Tack Ronny för hjälpen i torsdags =)
Bättre lycka nästa gång skulle man kunna säga ;)

Imorrn efter träningen blir det till att hämta Ronny, Bella & Karlsson för en tur till Lia & hälsa på päronen..
Tro mig ja kommer ha med mig kameran dit =))
det ska nämligen ridas :D

Se hela bilden

Bella & Mackan tar denna =) Medans Ronny, Christian & Karlsson får ta den stoooora hästen...Lovar att detta ska bli väldigt spännande att se :P Kommer nog få ett par goda skratt ;)




Efter vår lilla utflykt ska det partas med jobbgänget! Risken finns att det kommer finnas en betongkeps i detta hus på söndag men det bjur ja på =))

Idag efter jobbet va ja å hälsa på min schnupp! Är du så glad för din skull att operationen gick bra..Jag hoppas du får fortsätta att må så här oförskämt bra..

Nu väntar sängen ett par timmar, Älskling har kommit på att vi ska äta pannkaka till frukost imorrn :s Tro mig, han kommer få steka dessa påfund.

Go Natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0